Allmänt       Copenhagen       Brasilien       People       Trips       Sports       Videos       Likes

Så är jag på väg

Publicerat 2013-04-18 20:46:37 | i kategori Allmänt

Efter en massa små bravader, som att taxin in Köpenhamn var 30 minuter sen, jag glömde passet, flyget var försenat till Heathrow, så jag fick springa som en galning för att nå mitt vidareflyg. Fick "gång"plats och försökt med att få  all personal på BA att uppgradera mig till business (gratis såklart) och hamnat mitt ibland 200 ryssar som hade sitt eget party på flyget så jag inte kunde sova en blund på hela flygresan..
 
Istället fick jag läst denna otroliga bok, denna historia har följt mig den sista veckan och jag kan ej sluta läsa och se, allt jag kan komma över om WM3 - West Memphis 3 och Damien Echols. Vilket fruktansvärt livsöde, vilken orättvisa.. Helt ofattbart! Köp och läs Dödsdömd av Damien Echols
 
Som sagt efter alla små bravader stod så Jannicke på flygplatsen i Rio och tog emot mig! Så underbart att vara tillbaka i detta fantastiska land

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: