Allmänt       Copenhagen       Brasilien       People       Trips       Sports       Videos       Likes

Ouro Preto

Publicerat 2013-04-25 22:23:03 | i kategori Allmänt

Ouro Preto, Svart Guld, var huvudstaden i Minas Gerais innan Belo Horizonte blev det. Här var det förr i tiden massor av guldgruvor och staden är nu otroligt charmerande.

Vi kom i skymningen och fick se Ouro Preto i mörker, några fina foton fick vi dock innan batteriet på min kamera dog. I know, så orutinerat! Får hålla tillgodo med Iphone foton.

Yeah, Iphone tar så bra foto i mörker
 
Ouro Preto by night
 
Jag och mina brasse boys framför en av alla de 10 eller 100-tals kyrkor det finns i Ouro Preto
 
Coach Jannicke och jag på "Höger gatan" i Svarta Guld staden
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: