Allmänt       Copenhagen       Brasilien       People       Trips       Sports       Videos       Likes

Hellllloooo Rio

Publicerat 2013-04-19 14:13:12 | i kategori Allmänt

God morgon Urca!! Totalt jetlagad vaknade jag kl.05.45 till denna underbara vy! Sen gick jag in och sov en timme till.
 
Utsikten från min terrassen på mitt rum, solen är på väg upp och det enda som hörs är fåglarnas kvitter. Älskar att vakna upp till det .

Wow, detta har jag längat efter så länge, att få börja dagen med en power walk/jogging. Man ser alla typer av folk som är ute tidigt på morgon och motionerar. 
 
Jannicke var uppe kl.07.00 och tränade boxning medans jag var ute och joggade, sen mötes vi hemma i köket och åt en nyttig frukost samman
 
Grapfrukt, papaya, lime och melon, och här smakar frukten så himla gott!
 
Dagen fortsatte med manikyr, pedikyr och vaxning (betydligt mycket billigare än hemma)
 
Yeeaahh skumpa på terrassen för att fira min ankomst till Brasilien 
 
Vi tilllbringade kvällen på en smyckesvisning i Ipanema, har aldrig sett något liknande men super intressant. Tur att det ej kostar att titta, för att köpa något, det hade vi iallafall inte råd med
 
Diamonds are a girl's best friend
 
Postat av: Lena Rydberg

Förstår att du trivs i Brazil. Underbara bilder, härligt att följa dig på din blogg. Kram !!!

2013-04-20 @ 05:58:00
Postat av: Cecilia

Vilka härliga bilder:) Det får nog bli Brasilien nästa år!!

Svar: Det ska bli Brasilien nästa år Cilla!!
Anna

2013-05-06 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: