Allmänt       Copenhagen       Brasilien       People       Trips       Sports       Videos       Likes

Crazy Saturday afternoon in Belo Horizonte

Publicerat 2013-04-27 10:20:00 | i kategori Allmänt

Leo tog oss med till en kär vän och denna tjej gjorde stort intryck på mig.. Hennes livshistoria och öde grep mig våldsamt, jag blev helt fascinerad av henne. Hon bjöd oss in till sitt vardagsrum och satte sig ner och spelade så otroligt vackert på pianot, det hände något med mig när hon spelade. Jag blev så berörd att varenda hårstrå på kroppen reste sig och när hon slutade spela började jag gråta.. Det var länge sen något berörde mig så starkt.

Hon bjöd in oss alla att stanna på några öl i hennes fantastiska hus/trädgård.

Super spontant och hur mysigt som helst
 
Värdinnan och grillen var såklart igång hela tiden

Min gamla vän Dick var också med
 
Efter några glas vin var det dags att säga adjö och åka vidare men hoppas vi snart ses igen - Lägg märket till min t-shirt "I Drink Champagne You Drink Cava" gjord av min syster Cilla och mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: